کنفرانس خبری آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


به فکر خرید مهاجمی جوان هستیم ...


    کاسیاس و دیگو لوپز: "ما در این مورد فکر نکرده ایم چرا که از وقتی ما در فینال پیروز شدیم، همه به تعطیلات رفتند. کاسیاس از ماندن در اینجا بسیار خوشحال است و ما هم خوشحالیم که او می ماند."

    در وقت های اضافی فینال لیسبون به چه فکر می کردید؟ "خیلی به یاد ندارم. من به بازی فکر می کردم. داستان های مثبت و منفی زیادی وجود دارد. این شبیه فینال 94 آمریکا نبود، وقتی که ما در مقابل نیجریه به این فکر بودیم که چگونه می توانیم صحیح و سالم به ایتالیا برگردیم! من در لیسبون به چنین چیزی فکر نمی کردم."

    آیا ترکیب تیم با توجه به چالش های پیش رو تقویت خواهد شد؟ "من نگران نیستم، فکر می کنم اگر بتوانیم ترکیب فعلی را تقویت کنیم، این کار را خواهیم کرد. اگر نه، من از ترکیبی که دارم، بیش از حد راضی ام."

    آیا باشگاه با کادر پزشکی تیم ملی پرتغال صحبت کرده است؟ "نه صحبت نکرده ایم، اما با خود کریستیانو چرا. یک هفته پیش حال او خوب بود و تمرینات انفرادی را دنبال می کرد. در این یک هفته او به بهترین فرم خود بازخواهد گشت."

    آیا هدف فعلی شما برای فصل بعد فتح تمام 6 عنوان قهرمانی ممکن است؟ "ما شانس فتح هر 6 عنوان قهرمانی را داریم اما این آسان نخواهد بود. ما دو هدف داریم. رقابت طلب بودن چیزی است که ما می خواهیم."

    آیا دی ماریا می تواند از رئال مادرید جدا شود؟ "فکر می کنم دی ماریا می داند که همه دوستش دارند. رئیس او را دوست دارد، باشگاه و هواداران هم به همین ترتیب. فکر می کنم او این را می داند."

    آنچلوتی به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا: "در حال حاضر من از کار کردن به طور روزمره خوشحالم. می خواهم در تیم باشگاهی به کارم ادامه دهم. من در رئال مادرید خوشحالم. مادرید را دوست دارم و دوست دارم که برای مدتی طولانی اینجا بمانم. به عنوان یک ایتالیایی، این یک تفکر آرمانی است."

    تقویت خط هافبک تیم: "فکر می کنم باید این موضوع را به یاد بیاوریم که در این فصل ما خدیرا را در اختیار نداشتیم، کسی که به خوبی ریکاوری کرد و به جمع ما بازخواهد گشت. با بازگشت او سطح خط میانی ما بالا خواهد رفت. بعد از آن خواهیم دید. او بازیکن بزرگی است."

    موراتا: "بازیکنان می خواهند دقایق بیشتری به میدان بروند و باشگاه موافق است. اگر او بتواند فرصت بازی کردن به دست آورد، خوب است که برای یک سال این شانس را داشته باشد. اگر موراتا برود ما به فکر خرید مهاجمی مشابه به کاراکتر او خواهیم بود، یک مهاجم جوان."

    رئال مادرید کاستیا: "ما از سقوط این تیم راضی نیستیم، به خصوص بعد از اینکه آنها از شروعی بد در ابتدای فصل، وضعیت خود را بهبود بخشیده بودند."

    فینال ایتالیا - اسپانیا در جام جهانی: "فکر می کنم این اتفاق به سختی رخ دهد، به خصوص برای ایتالیا."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, ] [ 22:55 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 114
بازدید دیروز : 233
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 39929
بازدید کل : 404772
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1